دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سادم(ادمهای ساده رو خیلی دوست دارم )

آدم های ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند ، برای همه هستند

آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد

عمرشان کوتاه است بس که هر کسی از راه می رسد

یا ازشان سو استفاده می کند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد

آدم های ساده را دوست دارم چون بوی ناب “آدم” میدهند !



نظرات شما عزیزان:

gole.yakh
ساعت22:40---16 شهريور 1394
سکوته پر از حرف....منم عادت کردم به سکوت کردن.چون دیگ چاره ای جز سکوت نیس
پاسخ: هیییی


gole.yakh
ساعت20:08---15 شهريور 1394
راحت باشین..هرچی بگین اگ منطقی باشع قبول میکنم
پاسخ: ناراحت نشی اما تو این دنیا بم ثابت شد باید سکوت کنم


gole.yakh
ساعت14:46---15 شهريور 1394
لایک سمیرا گل گفتی
بنظرم اینروزا ادم تنها باشه بهتر از اینکه با هر نامردی باشه..تنها باشه بهتر از اینکه از هر کسی بخاطر کاری که نکرده حرف بشنوه..آدم باید تنها باشه و برای خودش
این قانون طبیعته.خخخخ
واقعانم راست گفتن که:تنهایی تقدیر ما نیس...ترجیح ما است
تنهایی رد ترجیح میدیم با کسی بودن
چون بد دیدیم ودیدم...خیلی بد


بلهههههههههههه....قابل توجه امیدخان
پاسخ: هیچ نمیگم فقط احترام میزارم به کامنتتون


سمیرا
ساعت20:53---11 مرداد 1393

همه ی یه روز ساده بودیم دلم میخواد ساده باشم
اما از سادگی ادمو زمین زدن از اعتماد سو استفاده کردن
همه ساده بودیم...
ولی سادگی یعنی درد یعنی یه روز میبینی کسی که همه جوره هواشو داشتی پشتت حرف در بیاره بفهمی چه ساده بودی که محبتشکنو باور کردی
درد یعنی غریبه نه!!یه اشنا فامیلت کسی که همخونته و هواشو داشتی عین خواهر..بماند
ساده بگم..
سادگی تعطیل
این روزا اگه اطرافیات چشم دیدن اشکتو نداشته باشن چشم دیدن پیروزیت و و هم ندارن
با همه خوب باش.ولی تنها.سخت.مهم نیس چی بگن راجع بت

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 3:46 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ